Heavy duty full power hydraulic steering and fly-by-wire engine controls
Can-bus electrical system with console switching, offering remote control of battery switches, fuel valves, bilge pumping, domestic electrics and optional security settings.
Quadruple Optima marine battery system
Navigation lights mounted in tender’s topsides
Careful consideration is given to mechanical isolation and sound deadening to minimize noise and vibration transferred to the guests.
Sound proofed gas spring assisted opening engine access hatch
Exhaust silencing system
Air intake and outlet routed to minimise noise
Extra Equipment List
Manual stowaway boarding ladder in transom
Extra hull pad eyes for bridle towing
3 point lifting system
Fully concealed folding bow canopy housed in foredeck
Proportional control combined bow and stern and thruster system
Upgraded carbon fibre dual aft boarding poles and light staff pole
Die auf dieser Seite angezeigten Schiffsdetails, wie z. B. Schiffsspezifikationen und -bilder, dienen als Leitfaden für eine angemessene Beschreibung des Schiffs und sollen korrekt sein. Die Richtigkeit kann jedoch aufgrund menschlicher Fehler oder veralteter Informationen nicht garantiert werden. Daher können keine Rechte abgeleitet werden und Lengers Yachts kann nicht für Ungenauigkeiten in den oben genannten Schiffsdetails haftbar gemacht werden.
© 2025 Lengers Yachts | Webdesign by WP Masters
© 2023 Lengers Yachts | Webdesign by WP Masters